Wysoka jakość — puste hasło, czy faktyczna dbałość o detale? [2024-09-09] Kiedy słyszysz o “jakości”, przed oczami pojawia Ci się wizja konkretnego produktu, o określonych cechach. To naturalna reakcja konsumenta, która ma jedną wadę — niesamowicie ogranicza i spłyca temat jakości, co często wykorzystują nieuczciwi producenci, wprowadzając swoich klientów w błąd. Jak tego uniknąć? dowiedz się, co naprawdę oznacza pojęcie jakości poznaj sposoby, na jej zweryfikowanie Czym jest jakość? Jakość to przede wszystkim proces, w którego centrum Producent stawia Klienta. Nie produkt. Klienta. Stąd zarządzanie jakością obejmuje szerokie spektrum działań, jak: planowanie jakości zapewnienie (kontrola) jakości doskonalenie jakości sterowanie jakością Wszystkie te zagadnienia mają na celu zapewnienie, aby produkt spełniał zarówno wymogi regulacyjne (jak trwałość, bezpieczeństwo, wpływ na środowisko) oraz Twoje oczekiwania jako klienta (np. użytkowość, estetykę, komfort). Wytyczne dotyczące poszczególnych aspektów jakości zostały opracowane, zebrane i opublikowane w formie określonych norm i certyfikatów, których spełnienie stanowi niepodważalny dowód na zaangażowanie firmy i chęć dostarczenia doskonałego produktu najbardziej wymagającym klientom. Czy firma spełnia wymagania w procesie zarządzania jakością? Sprawdź z normą ISO 9001:2015 Czym jest ISO 9001:2015? To międzynarodowa norma, która ściśle określa wymagania, które powinien spełniać system zarządzania jakością, aby spełniać zarówno obowiązujące przepisy, jak i potrzeby klientów. Wiara w nasze motto, czyli “sztuka niezawodnych konstrukcji” popchnęła nas w stronę szybkiego dostosowania naszego systemu, do rygorystycznych wymogów stawianych przez normę. Dlatego z wielką satysfakcją i dumą wprowadziliśmy system zarządzania jakością, zgodny z ISO 9001:2015! Co to oznacza dla Ciebie? Możesz liczyć na pełne zrozumienie z naszej strony, a Twoje potrzeby i oczekiwania (jako klienta) stawiamy na pierwszym miejscu. Nasze kierownictwo aktywnie uczestniczy w zarządzaniu organizacją i szuka nowych dróg doskonalenia i optymalizacji procesów. Zawsze pomożemy. Wszyscy nasi pracownicy są równie zaangażowani w osiąganie postawionych im celów. Wysoki poziom usług. Procesowe podejście do zarządzania pozwala nam zapewnić stałe i przewidywalne wyniki, dlatego nie mamy “gorszych dni”. Wartości dodane. Wciąż się doskonalimy, aby dać Ci więcej, niż oczekujesz. Tylko rzetelne i sprawdzone rozwiązania. Podejmujemy decyzje na podstawie szczegółowej analizy danych — nie pozostawiamy nic przypadkowi. Doskonała atmosfera i świetny kontakt. Dbamy o relacje zarówno wewnątrz firmy, jak i kontakty z klientami oraz firmami zewnętrznymi. Sama norma szczegółowo określa działania, które należy wykonać, aby spełnić jej wymogi. Począwszy od analizy środowiska, wprowadzeniu odpowiedniej komunikacji w firmie, produkcję, projektowanie, czy nadzór nad procesami zewnętrznymi. Powyższe punkty stanowią sumę tych wszystkich działań — wartość, jaką otrzymujesz, jako klient. Jak widzisz, jakość da się zweryfikować. Przy odpowiedniej wiedzy i zasobach czasu, możesz zrobić to samodzielnie. Możesz też zaufać specjalistom, którzy opracowali normę ISO 9001:2015 i firmom, które wykazały się starannością, zaangażowaniem i ambicją, aby spełnić wyśrubowane wymagania, które ta norma przed nimi stawia. Firmom nastawionym na Klienta. Jego zadowolenie i satysfakcję. Jak BORGA.